Politica de confidențialitate

Versiunea din data de 14.10.2020 

 POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Societatea Besmax Pharma Distribution SRL prelucreaza o serie de date cu caracter personal ale utilizatorilor site-ului https://covidplasma.ro/ („Site-ul”).

Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (in continuare denumit „Regulamentul GDPR”) aplicabil din data de 25 mai 2018, avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati prin utilizarea Site-ului in acord cu prevederile Regulamentului GDPR.

Aceasta politica descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt optiunile dvs. in legatura cu aceste prelucrari, precum si modul in care noi vom respecta drepturile pe care le aveti in calitate de persoana vizata conform legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul GDPR si orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.

Aceasta politica face parte integranta din Termenii si conditiile Site-ului si se aplica datelor personale colectate prin intermediul acestuia.

INAINTE DE A UTILIZA SITE-UL, VA RECOMANDAM SA CITITI CU ATENTIE ACEASTA POLITICA PENTRU A INTELEGE CUM VA SUNT PRELUCRATE DATELE CU CARACTER PERSONAL.

Cine prelucreaza datele dvs.?

Societatea Besmax Pharma Distribution SRL, cu sediul social in Str. Iresti nr. 1, Mansarda, ap. 7, Municipiul Bucuresti, Sector 1, cu punct de lucru in Bucuresti, str. Baneasa nr. 10, Sector 1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/10006/2013 si CIF RO32118617, Tel: +40 376203669 , email: office@bphd.ro (denumita in continuare „Societatea” sau „BPHD”) a convenit impreuna cu Ministerul Sanatatii din Romania (pentru a veni in sprijinul Ministerului si a INHT) sa administreze un Registru al Donatorilor de Plasma Convalescenta („Registrul” sau „Registrul Donatorilor”) gazduit pe acest Site, colectand datele donatorilor pe care ulterior sa le trimita catre Institutul National de Hematologie Transfuzionala („INHT”), acest Site fiind pus la dispozitia Ministerului si a INHT asa cum este agreat cu Ministerul si cu INHT. INHT este o structură din subordinea Ministerului Sănătății.

Astfel, pentru datele colectate pe Site prin inscrierea dumnevoastra in Registrul Donatorilor, Societatea actioneaza in calitate de persoana imputernicita a Ministerului Sanatatii si a INHT, Ministerul Sanatatii si INHT fiind operatorii de date.

Datorita faptului ca Societatea a dezvoltat infrastructura acestui Site de gazduire a Registrului Donatorilor, in Sectiunea I a acestei politici – Prelucrarea datelor in legatura cu Registrul Donatorilor, Societatea prezintă modul in care sunt prelucrate datele in legatura cu acesta, astfel cum a fost agreat cu operatorii de date – Ministerul Sanatatii si INHT.

Exista terte persoane care prelucreaza datele cu caracter personal la randul lor in numele Societatii, aceste persoane fiind persoane imputernicite de noi in acord cu prevederile Regulamentului GDPR. Folosirea imputernicitilor este justificata de ratiuni de business si de nevoia de a beneficia de servicii specializate, profesioniste care ajuta Societatea sa-si poata indeplini obligatiile mai eficient.

In ceea ce priveste datele colectate prin intermediul fisierelor de tip cookies (pentru detalii a se vedea Politica de cookie-uri), precizam ca Site-ul foloseste doar cookies necesare care permit vizitatorilor sa navigheze pe Site si sa beneficieze de caracteristicile acestuia, precum si un pixel Facebook care permite conectarea la site prin pagina de Facebook si stabilirea conversiilor pentru a sti cati vizitatori ai Site-ului au venit din pagina de Facebook administrată de Societate si care are si un scop de publicitate.

Societatea administreaza si o pagina de Facebook dedicata informarii despre tratamentul cu plasma convalescenta denumita Covidplasma.ro, unde actioneaza ca operator de date cu privire la datele cu caracter personal prelucrate in urma interactiunilor avute cu utilizatorii respectivei pagini. Aceste prelucrari sunt descrise in Sectiunea II a acestei politici – Interactiunile cu utilizatorii de social media.

In toate situatiile, Societatea se angajeaza sa respecte confidentialitatea datelor dvs. cu caracter personal. Vom trata toate datele personale furnizate de dvs. ca fiind confidentiale si vom prelucra numai informatiile permise de legislatia aplicabila. Aceasta sectiune descrie politicile si practicile Societatii privind colectarea si utilizarea datelor dvs. personale si va descrie drepturile de care beneficiati.

Confidentialitatea informatiilor este o responsabilitate permanenta si, prin urmare, vom actualiza din cand in cand aceasta politica pe masura ce vom intreprinde noi practici privind datele cu caracter personal sau vom adopta noi politici de confidentialitate si de prelucrare a datelor cu caracter personal. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa aici versiunea modificata a acestei politici, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei sectiuni.

In ceea ce priveste prelucrarea datelor bazate pe consimtamant (dupa cum este descris mai jos), noi sau operatorul de date va vom notifica orice modificare si vom solicita consimtamantul dvs. suplimentar, daca va fi cazul.

  1. PRELUCRAREA DATELOR IN LEGATURA CU REGISTRUL DONATORILOR

1. Contextul prelucrarii datelor

La data de 30 martie 2020 BPHD a semnat impreuna cu Ministerul Sanatatii un Protocol de donatie in baza caruia BPHD a donat catre Minister trei echipamente de plasmafereza si 3000 de kituri de recoltare de plasma umana. Avand in vedere ca medicii din tara au au nevoie astfel de echipamente esentiale in lupta pentru salvarea pacientilor COVID-19, BPHD a decis sa ofere gratuit statului un total de 50 de echipamente similare, pentru a fi utilizate timp de un an de zile, exclusiv pentru colectarea de plasma convalescenta COVID-19.

Intrucat toate acestea sunt lipsite de utilitate, daca medicii nu au acces la ultimele informatii cu privire la acest tratament experimental: administrarea de plasma convalescenta recoltata de la cei care au invins noul coronavirus, denumita si plasma hiperimuna si, desi, potrivit Protocolului de donatie, Ministerul Sanatatii avea obligatia de a infiinta Registrul Donatorilor si de a-l pune la dispozitia donatorilor, online, in urma discutiilor cu oficialii Ministerului Sanatatii, BPHD a constatat ca Ministerul si INHT nu aveau resursele necesare pentru dezvoltarea acestui proiect in termenul de 2 saptamani agreeat prin Protocolul de donatie.

Pentru a veni din nou in sprijinul Ministerului si a INHT, BPHD a convenit impreuna cu Ministerul Sanatatii si cu INHT ca BPHD sa dezvolte acest Site www.covidplasma.ro in care sa fie expuse toate informatiile cu privire la acest tratament experimental cu plasma convalescenta si, totodata, sa administreze un Registru al Donatorilor de plasma convalescenta gazduit pe acelasi Site, colectand datele donatorilor pe care ulterior sa le trimita catre INHT, acest Site fiind pus la dispozitia Ministerului si a INHT asa cum a fost solicitat de catre acesta, conform instructiunilor sale.

Prin intermediul acestui Site BPHD colecteaza datele de contact ale persoanelor care s-au imbolnavit cu COVID-19, s-au vindecat, au dezvoltat in plasma anticorpi care pot combate noul coronavirus si doresc sa doneze plasma convalescenta pentru a-i ajuta pe cei aflati intr-o situatie critica. Aceste persoane vindecate trebuie sa completeze si sa trimita formularul de inscriere din Site, urmand a fi contactati de INHT in vederea stabilirii detaliilor privind eligibilitatea acestora pentru donarea de plasma.

Asadar, datele personale ale donatorilor vor fi puse de Societate la dispozitia INHT pentru a facilita programarea la testare si donare de plasma convalescenta.

2.  Ce date prelucram?

Cand va inscrieti in Registrul Donatorilor va sunt solicitate urmatoarele date:

  • Judetul unde doriti sa donati, identificarea clinicii unde doriti sa aiba loc recoltarea, data la care puteti ajunge la centrul de transfuzie selectat – necesare pentru a va ajuta sa identificati cel mai apropiat centru de recoltare si sa alegeti data la care va puteti prezenta pentru recoltare, daca, in urma informatiilor primite de catre dumneavoastra de la INHT, se dovedeste ca sunteti eligibil pentru aceasta procedura (fiecare donator trebuie sa indeplineasca anumite conditii medicale expres prestabilite si care va vor fi comunicate de catre INHT)
  • Numele – pentru a putea fi identificat cand sunteti contactat de INHT si cand va prezentati la centru de recoltare
  • Telefon si email – avand in vedere importanta plasmei in salvarea vietilor celor infectati cu SARS COV 2, conform celor solicitate de Ministerul Sanatatii si INHT, este necesar sa existe 2 cai de comunicare cu donatorii pentru ca INHT sa va poata contacta rapid. Anticorpii sunt valabili intre 6 saptamani si 2 luni. In acest interval se pot face maxim 3 donari de plasma convalescenta, iar la fiecare donare se strange plasma pentru 3 pacienti in stare critica. De aici reiese urgenta in a contacta donatorii cat mai repede posibil.
  • Sex – potrivit informatiilor primite de la INHT, barbatii au eligibilitate mai mare decat femeile, motiv pentru care acestia au prioritate in a fi contactati, sansele ca ei sa poata dona plasma fiind mai mari.

Aceste date sunt furnizate in mod direct de catre dvs. pentru a va inregistra in Registru.

Intrucat scopul acestui Registru este de a colecta date despre cei care s-au imbolnavit cu COVID-19, s-au vindecat, au dezvoltat in plasma anticorpi, implicit vor fi prelucrate si date de sanatate, intrucat acest Registru se adreseaza doar persoanelor care s-au vindecat de COVID-19. Acestea fiind date sensibile, operatorul de date va avea nevoie de consimtamantul dvs. expres, neechivoc pentru prelucrarea acestor date, consimtamant pe care BPHD il va colecta prin acest Site.

Implicit vom prelucra date privind varsta dvs. (trebuie sa bifati si sa confirmati daca aveti peste 16 ani pentru a va inscrie in Registru). Daca aveti varsta mai mica de 16 ani, vom putea colecta informatiile doar de la parintii sau tutorii dvs. sau un membru al familiei sau altcineva care actioneaza in numele dvs. si daca acestia isi vor exprima consimtamantul in acest scop, nefiind permis sa va inscrieti in Registru singur daca aveti sub aceasta varsta.

Nu aveți o obligație de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le-am menţionat mai sus. Acest Registru are rolul de a facilita comunicarea cu INHT si de a usura formalitatile pentru donare. Cu toate acestea, daca nu ne oferiți datele menționate în această politica, nu va fi posibil sa va inregistrati in Registru si sa fiti contactati de INHT direct in vederea stabilirii detaliilor privind eligibilitatea dvs. pentru donarea de plasma.

Mentionam ca inscrierea in Registru este voluntara, iar posibilitatea de a dona plasma nu este conditionata de inscrierea in Registru. Puteti oricand sa contactati direct dumneavoastra centrele de transfuzie sanguină.

3.  Temeiurile si scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal

In cele ce urmeaza va vom informa cu privire la scopurile pentru care Ministerul Sanatatii si INHT, in calitate de operatori de date, colecteaza si prelucreaza prin intermediul acestui Site pus la dispozitie de BPHD, datele dvs. cu caracter personal, precum si cu privire la temeiurile legale pentru prelucrarea datelor. Datele personale sunt prelucrate numai in scopurile comunicate mai jos. Daca le folosim in alte scopuri (apropiate), se vor aplica masuri de protectie a datelor suplimentare si vor fi utilizate numai cu acordul dvs., acolo unde acesta este temeiul prelucrarii.

Scopul pentru care sunt prelucrate datele dumneavoastra

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate pentru a le transmite catre INHT in vederea stabilirii detaliilor privind eligibilitatea dvs. pentru donarea de plasma si pentru ca INHT sa va poata contacta in vederea stabilirii conditiilor de recoltare a plasmei.

Totodata, Ministerul Sanatatii si INHT doresc crearea la nivel national a unui Registru al Donatorilor de Plasma Convalescenta care pot salva vietile pacientilor critici infectati cu noul coronavirus prin facilitarea formalitatilor pentru donare si prin inregistrarea donatorilor de plasma convalescenta COVID-19 care poate salva vietile pacientilor critici infectati cu noul coronavirus.

Daca va trebui sa prelucram datele dumneavoastra pentru indeplinirea obligatiilor de a comunica unor autorităţi publice, la cerere, anumite informatii sau pentru indeplinirea altor obligatii legale sau pentru exercitarea sau apararea drepturilor noastre in instanta, vom actiona in calitate de operator separat si vom utiliza datele strict pentru aceste scopuri.

Datele cu caracter personal la care se face referire in aceasta politica nu sunt supuse unor procese decizionale automatizate, inclusiv crearea de profiluri.

Temeiurile pentru care sunt prelucrate datele dumneavoastraa cu caracter personal

Avand in vedere scopul Site-ului si, implicit, al Registrului, prelucrarile de date sunt efectuate pe baza următoarelor temeiuri juridice:

Consimtamant – inainte de finalizarea si trimitera formularului de inscriere care contine datele personale, trebuie sa va exprimati consimtamantul privind prelucrarea datelor perosonale, prin bifarea casutei afisate.

De asemenea, aceasta prelucrarea are ca scop final facilitarea tratamentului medical al persoanelor contaminate cu SARS COV 2, ea fiind justificata si din motive de interes public in domeniul sanatatii publice.

Totodata, putem sa prelucram date cu caracter personal pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in justitie in cadrul unei proceduri in fata unei instante, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale in care este implicata Societatea (Temei juridic: art. 6(1)(f) Regulamentul GDPR constand in intresul nostru legitim de a ne apara drepturile in justitie si art. 9.(2)(f) pentru datele legate de sanatate).

4.  Cui dezvaluim datele?

Dezvaluim datele dvs. cu caracter personal catre: (i) Ministerul Sanatatii prin INHT; (ii) entitatile si/sau persoanele imputernicite la randul nostru de catre de noi, implicate in functionarea Site-ului si administrarea Registrului si anume Besmax Life Solutions S.R.L., Besmax Medical Concierge S.R.L. și KWLG WELLSPRINGS S.R.L.; (iii) daca avem obligatia de a divulga datele personale in scopul conformarii cu orice obligatie legala sau decizie a unei autoritati judiciare, autoritati publice sau organ guvernamental; sau (iv) daca ni se cere sau ni se permite in alt mod sa facem acest lucru conform legislatie aplicabile, fara insa a afecta drepturile persoanelor vizate si cu respectarea masurilor de securitate necesare.

In cazul in care vom primi o solicitare din partea organelor abilitate ale statului prin care este impusa dezvaluirea unor date cu caracter personal ale dvs., conform legii, suntem obligati sa ii dam curs.

Unele dintre entitatile care pot avea acces la date sunt terte parti care nu intentioneaza sa prelucreze datele, insa pot avea acces la acestea in indeplinirea sarcinilor sau in interactiunile lor cu Societatea, cum ar fi societati care asigura intretinerea tehnica, auditori financiari sau consultanti juridici.

Putem partaja datele dumneavoastra si daca suntem supusi unei tranzitii a companiei, de exemplu o fuziune, achizitia de catre alta companie sau vanzarea integrala sau partiala a activelor.

Atunci când folosim la randul nostru o alta persoană fizică sau juridică drept persoană împuternicită pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne vom asigura că aceasta a încheiat un act scris cu noi prin care își asumă, printre alte obligații pe care legislația protecției datelor cu caracter personal le prevede, obligațiile de a (i) prelucra datele cu caracter personal numai potrivit instrucțiunilor noastre scrise pe care i le-am furnizat în prealabil și de a (ii) implementa măsuri efective pentru protejarea confidențialității și asigurarea securității datelor cu caracter personal. Ne vom asigura, de asemenea, că actul scris dintre noi și persoana împuternicită prevede pentru aceasta cel puțin toate celelalte obligații pe care le prevede legislația aplicabilă cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

Datele nu sunt transferate in alte state din Uniunea Europeana sau din afara Uniunii Europene.

5. Cat pastram datele?

Pastram datele dvs cu caracter personal , pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. Ulterior, aceste date vor fi sterse din baza de date a Societatii, dar e-mailurile prin care datele sunt transmise catre INHT vor fi stocate in cloud (in sistemul de e-mail) pana la finalizarea proiectului demarat impreuna cu Ministerul Sanatatii si INHT, pentru a putea face dovada indeplinirii de catre BPHD a obligatiilor asumate in fata Ministerului si a INHT. De asemenea, ele vor fi pastrate de INHT /Ministerul Sanatatii potrivit procedurilor interne ale acestor autoritati.

Pentru a raspunde la intrebarile, reclamatiile sau solicitarile dumneavoastra transmise prin intermediul paginii noastre oficiale de Facebook, Societatea va pastra datele dumneavoastra cu caracter personal pe durata necesara prelucrarii si emiterii unui raspuns la solicitarea dumneavoastra si pe durata de timp necesara protejarii drepturilor Societatii, tinand cont de legea aplicabila, inclusiv de termenul de prescriptie;

  1. INTERACTIUNIILE CU UTILIZATORII DE SOCIAL MEDIA

Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, precum prenumele si numele, imaginea, numele de utilizator, si, dupa caz, adresa de e-mail, numarul de telefon si orice alte informatii sau detalii pe care ni le comunicati prin corespondenta, atunci cand decideti sa interactionati cu noi prin intermediul paginii noastre oficiale de Facebook Covidplasma.ro sau atunci cand ne adresati intrebari, reclamatii sau cereri prin canalele de comunicare puse la dispozitie de aceasta, pentru a va furniza un raspuns la intrebarile sau solicitarile adresate.

Accesul la aceasta pagina oficiala activa pe platforma de social media Facebook se face in conditiile stabilite exclusiv de Facebook, aceasta avand propria sa politica de confidentialitate a datelor. In cazul in care aveti orice intrebari cu privire la utilizarea datelor dumneavoastra cu caracter personal de catre respectiva platforma, sau pentru informatii despre scopul sau categoriile de date cu caracter personal colectate si prelucrate de aceasta, precum si despre drepturile dumneavoastra si posibilitatile de configurare pentru a va proteja spatiul privat, va rugam sa consultati politicile sa de confidentialitate disponibila aici https://www.facebook.com/policy.php .

Aceasta prelucrare are la baza interesul nostru legitim de a permite interactiunea cu persoanele interesate de informațiile publicate pe paginile de social media administrate de Societate si de a oferi un raspuns la intrebarile, reclamatiile sau cererile utilizatorilor adresate prin canalele de social media.

6. Ce drepturi aveti in calitate de persoana vizata?

Conform legii, va sunt recunoscute urmatoarele drepturi in calitate de persoana vizata:

a)      Dreptul de a fi informat – cu privire la identitatea si datele de contact ale Societatii, scopurile prelucrarii datelor personale si temeiul juridic al prelucrarii, categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal, transferul catre tari terte sau organizatii internationale, perioada de stocare a datelor, precum si drepturile pe care le aveti. Va puteti exercita oricand acest drept prin consultarea acestei politici.

b)      Dreptul de acces – puteti obtine confirmarea daca datele dvs. personale sunt prelucrate, precum si informatii privind specificul prelucrarii si puteti solicita sio copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii. Pentru orice alte copii solicitate, putem percepe o taxa rezonabila, bazata pe costurile administrative. Informatiile vor fi furnizate intr-un format electronic, utilizat in mod curent. Ne rezervam dreptul de a nu raspunde solicitarilor vadit neintemeiate, excesive sau repetate.

c)      Dreptul de rectificare a datelor – puteti solicitati modificarea datelor dvs. personale incorecte/inexacte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.

d)      Dreptul la stergere a datelor („dreptul de a fi uitat”) – puteti solicita stergerea datelor personale atunci cand: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si sunt prelucrate; (ii) v-ati retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor si acestea nu mai pot fi prelucrate pe alte temeiuri legale; (iii) datele au fost prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele trebuie sterse conform legislatiei relevante; (v) v-ati opus prelucrarii datelor atunci cand acestea au fost prelucrate in baza unui interes legitim urmarit de operatorul de date, iar acesta nu a fost in masura sa demonstreze motive legitime care sa prevaleze in ceea ce priveste prelucrarea.

e)      Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie – puteti sa va retrageti oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor colectate prin intermediul Registrului Donatorilor. Retragera consimtamantului nu va afecta insa legalitatea activitatilor de prelucrare realizate pana in momentul respectiv. De asemenea va puteti opune oricand prelucrarilor bazate pe interesul legitim al operatorului de date, din motive care tin de situatia dvs. specifica.. In caz de opozitie justificata, prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

f)       Dreptul la restrictionarea prelucrarii – in anumite cazuri puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor dvs. personale: (i) daca veti contesta exactitatea datelor, pentru o perioada de cel mult 10 de zile calculata incepand cu prima zi lucratoare a lunii urmatoare celei in care s-a primit cererea, perioada care sa ne permita sa verificam exactitatea datelor; (ii) atunci cand prelucrarea este ilegala si v-ati opus stergerii datelor, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor; (iii) operatorul de date nu mai are nevoie de date in scopul prelucrarii, dar dvs. i le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau (iv) atunci cand v-ati opus prelucrarii datelor in interesele legitime urmarite de operatorul de date, pentru intervalul de timp in care se verifica daca motivele legitime ale acestuia prevaleaza asupra celor ale dumneavoastra.

g)      Dreptul la portabilitatea datelor – in masura in care datele dvs. sunt prelucrate prin mijloace automate, puteti sa solicitati, in conditiile legii, furnizareadatele dvs. intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automat, in cazul in care: (i) prelucrarea se bazeaza pe consimtamant si (ii) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate. Daca solicitati acest lucru, datele dvs. pot fi transmise unei alte entitati indicate de dvs, daca este posibil din punct de vedere tehnic. Daca va exercitati acest drept, veti primi pe mail un link securizat care contine toate datele astfel solicitate.

  1. Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional individual automatizat – aveti dreptul de a cere si de a obtine retragerea/anularea/reevaluarea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta dvs., adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sau comportamentului dvs., precum competenta profesionala, credibilitateasau orice alte asemenea aspecte.

i)       Dreptul de a va adresa justitiei sau de a depune o plangere- in cazul in care considerati ca v-au fost incalcate drepturile, fara a se aduce atingere posibilitatii de a va adresa cu plangere Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), aveti dreptul de a va adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege, care v-au fost incalcate.

 

PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR MENTIONATE MAI SUS IN LEGATURA CU REGISTRUL SAU UTILIZAREA ACESTUI SITE, NE PUTETI CONTACTA PE NOI UTILIZAND DATELE DE CONTACT: Bucuresti, sector 1, str. Baneasa nr. 10 sau email office@bphd.ro.

Conform legislatiei in domeniul protectiei datelor personale, termenul de raspuns este 30 de zile. In cazul in care, in functie de complexitatea cererii nu putem implementa masurile solicitate intr-un termen mai mic de o luna, aceasta perioada poate fi prelungita, conform legislatiei aplicabile, cu maximum 60 de zile. In aceasta situatie, veti primi o informare in termen de maximum 30 de zile de la trimiterea cererii, cu privire la motivele intarzierii.

 

7.   Informatii speciale pentru parinti

Desi Site-ul nu are ca public tinta copiii sub 16 ani, avem obligatia de a respecta legile si de a solicita permisiunea parintilor sau a tutorelui legal inainte de colectarea, utilizarea sau divulgarea informatiilor cu privire la copii. Recomandam ferm ca parintii sa isi asume un rol activ de supraveghere a activitatilor online ale copiilor lor. In cazul in care considerati ca am colectat date personale de la persoane sub varsta de 16 ani, va rugam sa ne contactati la adresa de email office@bphd.ro.

 

8.  Protejarea datelor dvs. personale

Ne asumam si luam in serios responsabilitatea noastra de protectie a datelor personale pe care ni le incredintati. Astfel, pentru a evita pierderea, utilizarea necorespunzatoare sau accesul neautorizat, Societatea utilizeaza o varietate de tehnologii de securitate si proceduri organizationale pentru a ajuta la protejarea datelor personale.

Adoptăm și ne revizuim practicile și politicile de prelucrare a datelor cu caracter personal, inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate, pentru a ne proteja sistemele de acces neautorizat și alte posibile amenințări la securitatea acestora. Verificăm constant modul în care aplicăm propriile politici de protecţie a datelor cu caracter personal şi în care respectăm legislaţia protecţiei datelor.

Ne-am asigurat că datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate la cele care sunt necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această notă.

Restrângem cu strictețe accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la angajații, colaboratorii și alte persoane care nevoie să le acceseze pentru a le putea prelucra pentru noi. Toate aceste companii și persoane fizice sunt supuse unor obligații stricte de confidențialitate și nu vom ezita să îi tragem la răspundere și să încetăm colaborarea cu ei în cazul în care nu tratează protecția datelor dumneavoastră și ale altor persoane cu maximă seriozitate.

Utilizăm tehnologii care să asigure persoanele care utilizeaza Site-ul că securitatea datelor lor este protejată. Depunem eforturi pentru a proteja sistemele noastre de acces sau modificarea neautorizată sau accidentală ale datelor dumneavoastră și de alte posibile amenințări la adresa securității acestora. Toate echipamentele tehnice pe care le folosim pentru prelucrarea datelor dumneavoastră sunt securizate și actualizate pentru a proteja datele. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

 

9.  Modificari ale Politicii de confidentialitate si de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ne rezervam dreptul de a modifica/actualiza din cand in cand aceasta politica, iar orice revizuiri de continut vor fi postate in Site.

Vom posta un anunt important pe pagina Politicii de confidentialitate pentru a va instiinta cu privire la orice modificari semnificative aduse acestei politici si vom indica in partea superioara a anuntului data la care s-a realizat cea mai recenta actualizare. Noua Politica de confidentialitate si de prelucrare a datelor cu caracter personal va intra in vigoare la data postarii pe Site.

Prezenta Politica de confidentialitate si de prelucrare a datelor cu caracter personal face parte Termenii si conditii de utilizare a Site-ului si se completeaza cu Politica de cookie-uri.